donderdag 20 maart 2014

Er is er een jarig Hoera Hoera......

Er was er een jarig Hoera Hoera dat kun je wel zien hij werd 5
 
Zoals bijna altijd maak ik voor iedere verjaardag een Lekkere taart. Deze taart maakte ik al eerder voor Meyke haar 10de & Linde haar 7de verjaardag. Voor Matthias zijn vijfde verjaardag op 7 maart 2014 deed ik het tock nog maar een keer. Na drie keer toch maar een foto gemaakt. De taart is zo lekker en valt goed in de smaak bij de familie. Na vele keren vragen voor het recept lijkt het mij zeer geslaagd om deze op mijn blog te plaatsen.

Dit idee heb ik van Pinterest gehaald en mijn eigen draai aan gegeven:
 
Wat hebben we nodig: 
  • Homemade chocoladecake mix
  • Klop Klop
  • Caramel topping ( gekocht bij het Het Coffy-Huys te Enkhuizen http://www.coffy-huys.nl/
  • Condenced Milk van friesche vlag
  • Pak van 5 grote snickers


En Nu:
  • Bak de chocoladecake mix volgens de aanwijzingen op het pak.
  • Nadat de chocoladecake net klaar is prik je met de achterkant van de houten lepel vele gaten in de cake.
  • Neem de caramel topping en giet dit in alle gaten. Lekker doen en niet zuinig zijn.
  • Laat dit even intrekken.
  • Pak vervolgens de condenced milk en giet dit ook weer in de gaten van de chocoladecake. Gebruik iets meer dan de helft van de inhoud van het blikje.
  • Laat de cake een uurtje of misschien een nachtje staan en alles lekker intrekken.
  • Klop vervolgens de klopklop volgens de aanwijzingen op het pak en smeer dit over de chocoladecake.
  • Breek de snickers in stukjes en maak er met een mes nog kleinere stukjes van..
  • Verspreid dit over de chocolade cake met klopklop en smullen maar..
Het is een behoorlijke calorieën bom maar wel verdomde lekker.
 
Tip : Zelf gebruik ik een ronde vorm van 22cm en soms een vierkante vorm waar ik de taart dan met een lepel uit schep.
 
Veel plezier en eet deze heerlijke taart met mate..... Maar als je het doet moet je het wel goed doen en er ontzettend van genieten...................
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je een berichtje plaatst